Say goodbye and just fly away.

Tittade i statistisken och såg att det här är mitt 679:e inlägg. Det är förmodligen bara jag, men jag är ändå lite imponerad.

Men det här blir mitt sista inlägg på obestämd tid.

Jag saknar både tiden och den där lilla extra motivationen som krävs för att det ska bli riktigt kul att blogga. Med tanke på att jag har bloggat i typ tre år känner jag ändå att jag kan sluta blogga med gott samvete. Jag har bidragit till världen. Och fyllt cyberrymden med skräp.

Självklart finns det en möjlighet att jag tar upp bloggen någon gång i framtiden. Man ska aldrig säga aldrig, och speciellt inte när det gäller mig. Därför kallar jag det "sista inlägget på obestämd tid". Jag känner mig själv för väl för att kalla det ett definitivt slut.

En paus, alltså. Och ett tack för den här tiden. Jag har haft mycket nytta av att sortera mina tankar genom att skriva ner dem.

Bless så länge// Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0