En dag ska jag vara hos dig för evigt.

De senaste dagarna har jag lärt mig en del om mig själv och några runt omkring mig. Jag har upptäckt att jag kan göra saker som jag inte visste eller kunde föreställa mig att jag skulle kunna. Bra saker och mindre bra saker. Och jag kom ut på andra sidan relativt oförändrad.

Min nyligen återfunna dagbok från mellanstadiet vet mer. Den kunskapen kommer stanna mellan de rosaglittriga pärmarna med en blomkorg på.

Men det är avslutat nu. Även om "avslutat" kanske inte är riktigt rätt ord, är det det bästa sättet att beskriva beslutet som tagits.

Nu ska jag fortsätta fokusera på det som är viktigt: Gud, kärleken, vänskapen, skolan.

Jag ska inte ge upp.

För kärleken besegrar allt. Alltid.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0