The reason I love you is you.

Lovet känns liksom långt bort, men ändå inte. Som alla gånger när man reser till en helt annan omgivning och kommer hem till vardagen känns det som att vakna ur en dröm. Tur då att jag ska drömma lite till imorgon. Det är nämligen lägeråterträff imorgon kväll! Först kändes det lite löjligt att ha återträff en vecka efter att man kom hem, men nu känns det bara skönt. Jag saknar det verkligen!

Annars har veckan varit precis som alla andra skolveckor. Igår hade jag dansen men var inte på gymnastiken. Min benhinneinflammation som jag har haft sedan november blev helt plötsligt jättejobbig i tisdags. Innan lovet var den inte alls så illa utan brukade bara kännas lite i slutet av träningarna, men sedan i tisdags har jag i princip konstant ont. Även när jag är stilla. Erfarenhet och sunt förnuft säger då att man inte ska träna två timmar springandes barfota. Så jag hoppas nu på att om jag sitter helt stilla och pluggar hela kvällen kanske det blir bättre till imorgon.

Om två veckor fyller jag 18! Det känns rätt spännande och väldigt skönt, och jag satt hela tisdagskvällen och tittade på klänningar till min 18-årsfest med mina närmaste vänner. Jag ska gå en runda på stan imorn och titta lite, men den här prickiga saken var ju helt underbar! Vi får se vad det blir i slutändan :)



Nu ska jag äta och sedan plugga fysik, idrottsteori och komponera en chaconne.
Bless// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0