Monochrome city, the colour's fading.

Jag är inte så taggad på att skriva nu. Har liksom kommit ur rytmen. Men jag gör ett försök.

Sportlovet var helt underbart! Det går liksom inte att beskriva, men Kittelfjäll var fantastiskt. Människor, vänner, älskling, bus, spex, skidor, virkning, lovsång, musik, Med Andra Ord, kärlek. Ord räcker inte till, men hjärtat sväller av glädje när jag tänker tillbaka.

Vardag. Har ansökt om sommarjobb på svenskt läger i USA, men har också en möjlighet att jobba i Sverige. Beslutsångest...

Skolan. Jätteskönt att se alla igen! Har verkligen inte ägnat minsta tanke åt skolan under lovet. Kemiprov idag, kändes trots allt bra.


Jag vet att det kanske inte märks när jag skriver så här korthugget, men jag mår jättebra just nu. Allt rullar på och jag har mer koll på läget än vanligt :) Tyvärr är det svårt att njuta när andra runt omkring inte mår bra, men jag försöker hjälpa så mycket jag bara kan och jag älskar dem ändå.

Snart händer det roliga saker! Mer säger jag inte...
Bless// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0