Victorious.

Nytt år. På nyårsnatten försökte jag, Agnes och Disa (på vår tjejkväll, det absolut mysigaste sättet någonsin att fira nyår!) sammanfatta 2010. Det var svårt, men för min del såg 2010 ungefär ut så här:

- Nyår i Västerås
- Plugg
- Underbart sportlov i Kittelfjäll
- Gymnastikträning efter 6 års uppehåll
- Första året i gymnasiet avklarat!
- USA i drygt fem veckor på sommarlovet
- Det läskiga andra året på gymnasiet började
- Plugg
- Fullproppat lucia och sjukdom
- Nyår med världens bästa tjejer :)

Plus förstås ett underbart år med pojkvännen, nya kompisar, gamla kompisar och familjen. Jag tror att jag har lärt mig en hel del. Jag har upptäckt saker om mig själv, andra människor och världen i allmänhet. Det har varit ett roligt, ansträngande, kärleksfyllt, omvälvande och påfrestande år.

När jag ändå är igång med listor kan jag lika gärna skriva ner utsikterna för 2011.

- Sportlov i Kittelfjäll igen, med nytt och gammalt folk
- Plugg upp över öronen
- 18-årsdagen!
- Körkort!
- Konsertresa till Tyskland
- Kusinens bröllop!
- (Förhoppningsvis) massa trevliga 18-årsfester
- Sommarjobb?
- Sluta tvåan och börja trean!
- Projektarbete
- Vänner, pojken, familjen, dans, gymnastik, sång, kyrkan och allt annat som gör livet så underbart!

Jag önskar alla ett riktigt riktigt fantastiskt sprakande 2011!
Bless// Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0