No one can get in the way of what I feel for you.

Nu börjar det kännas att veckorna flyter in i varandra igen. Helgerna går fort och vardagarna går nästan ännu fortare.

I lördags var jag ju hos Disa på 18-årsfest. Det var så sjukt mysigt! Vi var 16 stycken som åt otroligt god mat, lekte lekar, pladdrade och skrattade hela kvällen. Bland annat lekte vi Djungeltelegrafen, och det finns numera ett antal internskämt på det ämnet. Jane och en val från Norrköping, behöver jag säga mer? ;)

Igår la jag pussel, tittade på sport och träffade min kompis Pontus. Han fick mig att se mitt första avsnitt av den väldigt roliga serien Solsidan medan vi åt cupcakes hemma hos mig. Det roliga med Pontus är att hur man än mår så mår man alltid lite bättre av att träffa honom. Jag är inte säker på att jag har sagt det till honom personligen, men så är det :)

Jag hade lite tur i oturen idag. Eftersom min lilla spricka i revbenet fortfarande inte har blivit bättre var jag inte med på idrotten i skolan. Så jag fick sitta och titta på medan resten av klassen slet som djur för att ta sig igenom ett hoppreps-fysprogram. Lite skönt att slippa det om jag ska vara ärlig. Men nu för en stund sedan när jag och min lillasyster gjorde dans till vår dansgrupp märkte jag varför jag inte ska träna. Till och med de små rörelserna jag gjorde kändes i bröstkorgen. Ledsen.


Från min nattliga tågresa förra veckan. Jag älskar fötterna i vänstra kanten!


Nu ska jag sova. Om allt går som planerat (sällsynt) ska jag träffa pojkvännen imorgon! Han har ju varit bortrest och sjuk och allt möjligt, så det var ett litet tag sedan jag träffade honom. Alldeles för länge, tycker jag ;)

Bless// Johanna

Kommentarer
Postat av: Maria

Kul att du hittade min blogg! :D Puss!

2011-01-31 @ 22:07:05
URL: http://frauleinmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0