Measure your life in love.

Så var man officiellt tillbaka i skolan. Det var inte så illa som jag hade trott. Dels för att lektionerna var ganska sköna, och dels för att alla i klassen verkade glada att se varandra igen. Visserligen fick vi en labrapport i läxa, men den har vi två veckor på oss att skriva så det var inte så farligt.

Dessutom har jag träffat massa trevligt folk idag. På väg till skolan fick jag sällskap av min kusins fästman (de gifter sig i sommar!), och på väg hem sprang jag in i min käre pojke! Han hade bråttom till jobbet, men ett par pussar fick jag ändå :) Och så har jag självklart träffat hela klassen.

Men lite sömnig måste jag erkänna att jag är. Det känns som att det blir tidiga kvällar den här veckan.
Imorgon ska jag och Disa stanna i skolan och plugga kemi inför provet på torsdag. Tur att sällskapet definitivt överträffar uppgiften...

Bless// Johanna


Min morgonvy, som jag fick komma tillbaka till idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0