Den där blicken som får mig ur balans.

Jag har blivit lite fäst vid den här låten på sistone. I vanliga fall är varken Lars Winnerbäck eller Miss Li riktigt min typ av sångare, men Om du lämnade mig nu är faktiskt riktigt bra! Jag lyssnar ju helst på texten i en låt, och den här texten är sådär perfekt abstrakt-men-ändå-talande. En annan som gör sådana texter är min lilla kärlek Jason Mraz.

Just nu förbereder jag mig för att åka och träna gymnastik igen. Jag, Filip och vår kompis Tone har bestämt att vi ska träna tillsammans idag! Jag är jättetaggad! Problemet är att jag har rejäl träningsvärk i magen och låren från igår, så det kommer bli en spännande träning idag. Men jag ska göra mitt bästa :)

Bless// Johanna

Kommentarer
Postat av: Malin

Sv:Har inte läst någon av dem men hört mycket bra om den serien så det kanske blir den då :) Tack & kram!

2011-01-17 @ 11:52:06
URL: http://geniousm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0