As the world keeps spinning round, you hold me right here right now.


Jag kan inte riktigt säga varför, men det här känns som en av mina mer efterlängtade helger i livet. Hela klassen var av någon skum anledning jättetrötta igår, och alla bara väntade på helgen. Vilket i och för sig skulle kunna bero på att vi har långhelg! Måndag och halva tisdag är vi lediga från skolan! Så fantastiskt behövligt!

Lite extra behövlig blir vilan eftersom jag är skadad. Skolläkaren sa att jag med största sannolikhet har en liten spricka i ett av revbenen i bröstkorgen. Bör ta två till tre veckor att läka och under den tiden får jag inte träna. Ska jag vara ärlig är nog avsaknaden av träning värre än själva smärtan när jag rör mig på vissa sätt. Men tre veckor är ju faktiskt inte en absurt lång tid, så jag kan nog klara mig :)

Nu ska jag ut och köra bil!
Bless// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0