Running right into the flame, rather than running away.


När jag vaknade i morse upptäckte jag att jag har blivit förkyld. Det känns inte så bra. Egentligen skulle jag ha varit på andra sidan stan nu på en kompis 17-årsfirande, men det fick jag ställa in. Istället sitter jag här och väntar på att skidåkningen på tv ska börja. Det är cirka en timme kvar.

Bortsett från förkylningen har den här helgen varit jättebra! I fredags kom Agnes och Jossan hem till mig och sov över, och i lördags morse tränade vi gymnastik tillsammans. Det var så sjukt kul! Jag har löjlig träningsvärk, men efter att ha hoppat trampett och gjort kullerbytta cirka 2,20 meter upp i luften känns det rätt bra ändå. Vår tränare ville utmana oss lite, och höjde successivt gropen tills vi fick ställa en plint bredvid för att kunna komma ner utan att stuka fötterna. Efter träningen var vi alla tre helt lyckliga :)

Igår kväll var jag på Saras 17-årsfirande. Det var jättemysigt! Vi åt mat, tittade på Melodifestivalen och tjattrade om killar hela kvällen. Ett bra sätt att tillbringa kvällen på alltså, och dessutom körde jag dit. Det en utmaning att starta i korsningarna, där det oftast var glashalt. Men vi kom fram utan större olyckshändelser.

På senaste tiden har jag snöat in totalt på Maroon 5! De är så sjukt bra, och speciellt deras senaste album Hands all over! Kärlek.

Bless// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0