I don't care what the whisperers say, 'cause they whisper too loud for me.


Igår var en bra dag. Info om individuella val i skolan inför trean, övning inför soarén på torsdag, två timmars promenad i stan, spontanbesök till min högstadietid (tittade förbi AF), en inköpt myströja från Myrorna och konsert med Sveriges absolut bästa sångerska: Helen Sjöholm! Jag hade gåshud halva konserten. Hon är så otrolig på att sjunga, så fantastisk personlighet och har så underbart scenuttryck att man blir helt darrig! Jag var ganska inspirerad när jag gick därifrån.

Nu laddar jag för en ny vecka! Den kommer bli ganska underlig. Friluftsdag på tisdag, ledig onsdag eftermiddag och torsdag förmiddag, soaré torsdag kväll och förhoppningsvis övernattning med några kompisar på fredag. Men jag ser fram emot det :)

Just nu lyssnar jag på Plain White T's "Rhytm of love" och smsar med pojken, som fått fel på jobbilen mitt på Östermalm. Hihih.

Bless// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0