Born to survive.

Jag måste erkänna att jag inte ens har tänkt på att jag inte har bloggat på hela veckan. Det har varit så mycket, men ändå inte. Skumt.

I onsdags var det logistikdag på riktigt. I vanliga fall är det skolan-dansen-hem-middag-gymnastik varje onsdag, men i onsdags var mamma borta på kvällen. Istället blev det skolan-dansen-hamburgare-buss till gymnastiken-hem. Jag var hemifrån mellan 07.10 och 22.10. Som tur är gick allt bra, och jag tränade tillsammans med Agnes! Det var jättekul och jag klarade att skruva sträckvolten trekvarts varv. Nästa gång ska det bli ett helt varv!

Idag hade jag prov i svenska. Det kändes bra och jag pladdrade på i drygt fem sidor om upplysningstiden, romantiken och realismen. Hoppashoppas att det gick bra!

Imorgon åker jag till KITTELFJÄLL! Jag är så taggad att jag snart spricker, och samtidigt känns det lite overkligt. Jag och Linus har sett fram emot det här sedan augusti, och nu åker vi faktiskt! Jag packade lite igår och ska fixa allt annat imorgon. Nu på eftermiddagen bakade jag kakor till bussresan :) Det ska bli så fruktansvärt fantastiskt underbart roligt!


Snartsnartsnart. 25 timmar och 17 minuter kvar!

Bless// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0