Seven days ahead. For a week I stay in bed. And everything I see is you, my sweet mystery.





Igår var det karneval! Det var helt fantastiskt roligt! Det allra roligaste (förutom att spela upp vårt karnevalsbidrag) var när hela skolan på 1200 pers tågade till Södra Latins gymnasium och ropade "Det e vi, som e, KUNGSHOLMEN" på deras skolgård. De är något av våra ärkerivaler, så det var skoj! Tyvärr vann inte min klass karnevalen, men vi fick specialpris för vår utklädsel till bl a Rohanryttare ur Sagan om Ringen och vår gaffeltruck i kartong!

På kvällen igår var jag i kyrkan. Våra ungdomsfredagar startade igår, och vi hade besök av en ungdomsgrupp från Norrtälje. Först var det lite samling och sedan hängde vi i cafét och lekte lekar hela kvällen. Galet mysigt!

Idag har jag inte gjort något alls. Jag har blivit förkyld, så idag har jag suttit i soffan, legat i sängen samt spelat lite lugna spel på Wii Fit. Det var skönt med en slapp dag :)

Imorgon åker pojkvännen iväg på "träningsläger" som jag kallar dem. Han åker en vecka med skolan och övar på allt vad de inte kan öva i hufvudstaden, så jag ska träffa honom imorgon innan de åker. Annars blir imorgon också en slappardag. Det är man värd, tycker jag!

Bless// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0