Under ett hav fyllt av stjärnor.


Så sitter man i skolans bibliotek och har inställd fysiklab för att läraren är sjuk. Om 50 minuter börjar nästa lektion. Wiie.

Då kan man roa sig med minnen från mer spännande tider. Typ igår. Jag träffade Pontus igår och promenerade med honom på kvällen. Det var jättemysigt :) Sedan gick vi hem till mig och tittade på tv och mina foton från USA.

Egentligen skulle man ju haft kameran med sig nu. Tänk vad kul att gå ut och fota morgonljuset på Kungsholmen... Men min kamera ligger hemma i mitt rum. Jag säger oftare och oftare till mig själv att jag egentligen aldrig borde gå någonstans utan den, ändå gör jag det och missar en massa fina bilder. Morr.

Mera tankar:
- Brännsår svider när de blir kalla.
- Varför ska det vara för kallt för att ha en tunnare jacka utomhus, men för varmt för en varmare jacka på pendeltåget/tunnelbanan?
- Det är kul att höra människor prata i telefon utan att se telefonen/handsfreen. De pratar rakt ut i luften.
- Jag saknar min pojke.

Så nu vet ni vad jag tänker på.
Bless// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0