Tell me how I'm supposed to breathe with no air.


Jag talade nog inte riktigt sanning igår. Jag pluggar både lördag och söndag, visade det sig idag. Fast hittills pluggade jag mer igår än idag. Vi får se om det stämmer när kvällen är slut.

I morse åkte jag till kyrkan. Min och min lillasysters mellanstadiedansgrupp visade upp på gudstjänsten! De var jätteduktiga! Mamma konstaterade att de äldre i församlingen förmodligen tyckte att vår låt var alldeles för poppig, men det får de stå ut med. Efter kyrkan var det tänkt att jag skulle åka till min pojkvän, men när jag ringde (och väckte honom vid halv tolv) bestämde vi att han skulle komma till mig istället. Så han kom hit och vi var så trötta att vi höll på att somna. Det var rätt mysigt att halvsova på hans arm.

Redan medan han var här hade jag huvudvärk, men när han gick blev den ungefär dubbelt så illa. Så jag tog en tablett och gosade ner mig i soffan och tittade på Ice Age 2, nyheterna och Top Model. Ganska skönt det också.

Nu ska jag eventuellt göra lite kemiuppgifter. Franskan skjuter jag upp till imorgon.
Bless// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0