Like the moonlight kisses the sea, love was made for you and me.


Just nu sitter jag och försöker hitta den gladaste och mest sprudlande låten i mina Spotify-listor. Det står mellan The Right Way med Eric Gadd, Fascination med Alphabeat och Escape med Andreas Johnson. Eventuellt också Don't stop the music med en ung Robyn, och Hey Stephen med Taylor Swift :)

Idag åkte jag hem till min kompis Julia efter skolan. Vi går i samma franskgrupp, och har ansvaret att baka något till hela gruppen till den sena lektionen på torsdag. Så vi bakade små chokladpajer med vit choklad- och apelsinfyllning i stora muffinsformar! De blev lite "squishy", som Julia kallade det, men goda. De flesta i franskan har gått och köpt Ballerinakakor när det har varit deras tur, så vi var tvungna att göra något riktigt ordentligt för att visa dem hur man bakar ;)

Nu ska jag göra franskläxan och plugga kemi. Imorgon är det dans och gymnastik, så då hinner jag inte plugga.
Bless// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0