I don't want to gain the whole world, and lose my soul.


Jag känner att saker och ting är på väg uppåt. Det är skönt. I någon vecka nu har jag varit i en svacka, och saknat ganska mycket av den där vanliga glädjen och optimismen. Men igår slog allt liksom till igen. Som att någon hade släckt lampan ett tag, och när jag kom hem från dansen tändes en 150 W-lampa inombords (för er som är lite otekniska är det en hyfsat stark lampa. I min sänglampa har jag typ 40 W, och det är lite väl starkt när man vaknar). I vilket fall är mitt lilla optimistmonster tillbaka!

Jag tror att mina dansare var den lilla gnistan som tände allt bra igen. Jag är så sjukt stolt över dem! Min mellanstadiegrupp ska visa upp dansen på gudstjänsten på söndag, så igår fick de öva utan att jag eller min lillasyster dansade med dem. Eftersom jag dessutom var sjuk hade jag ingen möjlighet att dansa med. Tjejerna var så duktiga! De klarade nästan alltihop själva, och på söndag tror jag att det verkligen kommer sitta. Det var dessutom ganska trevligt att min lillasyster fick hålla i hela övningen. Jag hjälpte till genom att trycka på play och pause :)

Imorgon ska jag till ungdomsmötet i kyrkan på kvällen. Det ska bli så otroligt skönt!
Bless// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0