Intill dig, för alltid.

Idag har jag varit pysslig. Jag har saknat det lite, men man har ju ingen tid i vanliga fall. I vilket fall har jag sytt en mantel! På fredag ska jag på Harry Potter-maskerad hos en kompis, och då måste man ju ha en mantel. Så jag gick till en tygaffär i närheten, köpte en jättestor stuv (överblivet tygstycke) för 60 kr och sydde manteln. Tre timmar tog det, men jag är faktiskt riktigt nöjd :) Det var väldigt mysigt att sitta på golvet i mammas vardagsrum och nåla fållar och lyssna på bra musik i stora högtalare.

När jag kom hem blev jag ännu gladare. Linus och Pontus ringde och frågade om jag ville åka in till stan och gå på bio och fota med dem imorn! Detaljerna är inte bestämda ännu, men jag känner verkligen att det kommer bli en riktigt bra dag. På kvällen är det dessutom middag och mys med Credo, och gymnastikträning efter det. Sen kommer min dag vara slut. Längtar...

Nu ska jag lägga mig i sängen och lösa korsord och lyssna på musik och känna att jag har lov och mår riktigt bra.
Bless// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0