Remember it's just you and me.

Det här blir ett kort inlägg, för jag måste sova :)

Idag var det nationellt prov i matte B. Jag använde tre av fyra timmar, och det kändes rätt bra. En uppgift vet jag att jag inte har bevisat tillräckligt, men annars räknades det på. Efter det var det tre timmars körrep. 90 personer, sjungandes, en musiksal, ett enda öppningsbart fönster som endast kunde öppnas 20 cm. Snacka om att det var varmt och dålig luft! Men vi tog oss igenom ett par körsatser ändå :)

Jag var och tränade på Friskis&Svettis efter skolan. Det var jobbigt men kul. Vad som däremot inte var så kul var hemresan. När jag kom till pendeltåget var det en halvtimme tills nästa tåg skulle gå, så jag gick till tunnelbanan och tog blåa linjen till Kista och därifrån buss till pendeltågsstationen innan den som jag egentligen skulle till. Så pappa fick hämta mig där. Istället för att ta ca 40 minuter tog det en och en halv timme att komma hem! Någon borde knäppa SL på näsan...

Idag kom mamma hem från en körresa i USA! Det var mysigt att träffa henne och höra hur de hade haft det. Dessutom hade hon köpt en klänning och ett linne som jag och min lillasyster ska få dela på. Vi delar på en hel del kläder ändå, så det ska nog gå bra.

För övrigt är solen här! Stockholmarna nästan dricker sol om dagarna! Det är massor av folk ute i t-shirt och solglasögon :)
Bless// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0