You knock me off my feet.

Det är konstigt hur fort tiden kan gå. Imorgon är det redan sista dagen i andra arbetsveckan!

Idag har jag bytt rum. Jag har hittills bott i källaren, med eget rum och dubbelsäng. Men idag kom Åsa och Daves kompisar från Sverige och hälsade på, och de ska vara här tills på måndag. De har en typ femårig dotter och en ettåring, så det bästa sättet att bo på var att de fick källaren, jag flyttade upp i Alex rum och Alex sover på en madrass i sina föräldrars rum. Så nu ligger jag här i Alex rum och lyssnar på filtret i sköldpaddan Spikes akvarium.

På förmiddagen idag bakade jag och Alex jordgubbssmulpaj av jordgubbar från det lilla jordgubbslandet i trädgården. Den blev faktiskt riktigt bra!

Eftermiddagen tillbringades i Bunker Beach. Vi bestämde oss för att inte vara där riktigt lika länge idag, utan nöjde oss med två timmar av sol och bad. Eftersom Alex brände sig ganska rejält i tisdags var han (och jag) noga med att ta mycket solkräm. Han lärde sig visst en liten läxa...

Nu på kvällen stack jag förbi gymmet en stund. Jag var jättetrött innan jag åkte dit, men blev rätt pigg efter en timmes träning och stretch. Idag blev det en halvtimmes cross-trainer, styrketräning för benen och en rejäl stretch/töjningsstund. Plus sammanlagt 12 km cykling till Bunker Beach, förstås.

Nu måste jag verkligen sova, imorgon ska det jobbas igen! Jag lägger upp bilder när jag hinner.
Bless// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0