A song for your heart, but when it is quiet I know what it means and I'll carry you home, I'll carry you home.



Sista dagen innan skolavslutningen! Imorgon har jag gått mitt första år i gymnasiet. Det känns inte riktigt klokt. Igår tittade jag på bilder från nian och insåg att det mentalt var väldigt länge sedan jag gick på AF. Att börja gymnasiet var verkligen som att kliva över en tröskel och lämna en del av barndomen bakom sig. Poetiskt, eller hur?

Men att kliva över en tröskel betyder inte att man aldrig återser det man har bakom sig. Idag träffade jag de flesta av mina närmaste tjejkompisar från just AF! Det var så sjukt mysigt! Vi har inte setts på ett tag, och det var otroligt kul att få sätta sig tillsammans och fika och pladdra om "gamla tider" och skvallra om vad som händer gemensamma bekanta. Vi satt på Citykonditoriet i två och en halv timme. För mig var det jätteskönt att träffa tjejerna innan jag åker till USA.

Jag är verkligen på avskedsturné genom min vänskapskrets. Skumt. Jag menar, just nu känns det som att jag ska vara borta i sex månader istället för sex veckor.

På tal om USA så är det mesta av kläderna nerpackade nu. Halva väskan är ju fortfarande tom! Det kan i och för sig behövas rum för både kamera och allt det jag ska shoppa på andra sidan Atlanten. Kom just på att jag ju kan stoppa ner datorn där också, om det finns plats! Vilket geni man är ;)

Bless// Johanna

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, vilket geni du är!! gapskratta när jag läste de!! :) fast jag måste komma ihåg att de e Johanna Kuniholm vi snackar om, o hon har ju sina ljusa sunder, liksom jag x) <3

2010-06-10 @ 21:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0