21.51

Dag tre. Jag tänkte lägga upp bilder idag, så det blir ett kort skrivet inlägg.

Idag har jag ätit macaroni & cheese för första gången! Det var okej, men det smakade inte ost någonstans. Emma älskar det över all annan mat, vilket jag inte riktigt kan förstå. Men det kanske är lättare om man har växt upp med det?

Nu på kvällen fixade vi mitt gymkort! Jag passade på att träna när jag ändå var där, och det blev en mini-triathlon. Först sprang jag 2 miles (3 km) på löpband, sedan simmade jag 300 yards (cirka 330 m) och därefter cyklade jag de 4 kilometrarna hem. Det var ett trevligt gym, men när vi höll på att fixa medlemskapet frågade killen som skötte datorn om jag var 14 eller 15 år! Då var jag ju bara tvungen att titta lite på honom och svara "seventeen" med lite rättande röst.


Bild 1: Starbucks på flygplatsen i New York! Visserligen te i muggen, men ändå!
Bild 2: Ost? Knappast.
Bild 3: Slip'n'slide är lika kul efter tre dagar i rad.

Det ska tydligen bli blåsigt i natt. Mycket mysigt :)
Bless// Johanna

Kommentarer
Postat av: Elin

alltså vad är grejen med mac'n'cheese? jag har käkat mjölkstuvade makaroner och bara det tycker jag är lite för slafsigt liksom!



men du - du borde fixa skype! jättebra om du vill ringa hem, det blir ju gratis (om du har gratis internet det vill säga). Och om du har en webcam kan du ha videosamtal.



PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

2010-06-17 @ 12:15:18
URL: http://www.elinhofmann.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0