Vinterland

Jag är så sjukt glad att jag inte börjar skolan idag. Jag behöver idag och imorgon att vila upp mig. Att göra ingenting är min syn på att vila. Så idag har jag typ inte gjort någonting. Jag vaknade, åt frukost, pratade i telefon med Johnny (han lyckas alltid ringa när jag borstar tänderna!) och gick ut och tog en promenad i detta fantastiska snölandskap. Jag gick längs ett elljusspår i en skog nära mammas hus, och den rundan borde vara lite drygt 2 km. Det var grymt vackert ute! Solen sken och alla träd var fyllda med snö. Jag såg en hackspett! I slutet satte jag mig på en sten, tog av mig jackan och solade lite. Man blir varm av att gå fort i backar. Sedan gick jag hem och stekte pannkakor med min lillasyster i min julklappsstekpanna som är formad som ett ko-ansikte. Ko-pannkakor alltså, som vi åt med sylt och glass (inte på samma pannkaka). Nu sitter jag här och har precis redigerat en bild åt en kompis. Han gav mig fria händer, så jag gjorde honom till en typ alien/ängel. Eller det var i alla fall tanken :)


Före


Efter

Imorgon ska jag på tjejkväll hos Elin! Det ska bli så sjukt kul! Vi är sex tjejer som ska se Avatar i 3D och sedan hem till Elin och sova över. Det var jättelänge sedan vi hade den senaste tjejkvällen, så jag längtar. Vi kommer pladdra hela natten.

Bless// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0