Sömnlöst?

Så börjar skolan imorgon. Det ska faktiskt bli ganska skönt. Det känns att man har haft lov i tre veckor, jag börjar ha svårt att hitta något att göra. I natt drömde jag att jag missade första dagen i skolan för att jag glömde bort när jag började. Ett tecken inför imorgon? Tror inte det, men det var en ganska obehaglig dröm.

I fredags var det tjejkväll hos Elin. Det var så sjukt kul! Vi åkte in till stan och såg Avatar 3D, som var så fruktansvärt bra att vi satt helt chockade i stolarna när den var slut! Sedan åkte vi hem till Elin och åt tacos, badade bastu (jag slängde mig i snön), pladdrade och tittade på Harry Potter och Halvblodsprinsen. Vi satte på filmen klockan 02, så de flesta somnade någon gång. Marre hade satt sig på en ganska obekväm skrivbordsstol för att inte somna eftersom hon inte hade sett filmen tidigare. Jag sov igenom stora delar av den :) Någon gång runt 05 somnade vi och sov till halv tolv. Vi fastnade vid Let's Dance-reprisen, åt frukost och sa hejdå. Det var en grymt mysig övernattning!

Innan jag åkte till stan i fredags var jag hos Johnny. Jag fick stå och vänta på bussen i en kvart i -13ºC, men jag fick vara med honom i drygt tre timmar så det var värt det :)

Mamma snackade någonting om att vi skulle ut och åka längdskidor idag! Jag älskar att åka skidor och idag är det inte riktigt lika vidrigt kallt som det har varit i veckan. Fast vår brevlåda är fortfarande frusen, och skidorna står hos pappa så jag vet inte hur det blir. Jag får väl skriva i kväll och rapportera.

Bless// Johanna

Kommentarer
Postat av: Elin

alltså den stolen är den värsta på jordklotet typ! den är helt vidrig! jag fick typ ryggproblem av den när jag var sjuk och kollade på film på datorn hela tiden haha



jag tyckte det var sååå mysigt att ni kom



<3 <3 <3

2010-01-10 @ 15:11:54
URL: http://www.elinhofmann.se
Postat av: Malin

Sv: Tackar :D <3

2010-01-10 @ 16:35:34
URL: http://fliegen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0