Elva dagar. Snart tolv.

Det är lite svårt att tro att det var snart tre veckor sedan skolan började efter jullovet. När man kommer in i rutinerna blir tillvaron ganska tidlös. Det bara rullar på.

Igår blev min kompis Filip farbror! Hans bror är 27 år, och han och hans fru fick en son igår kväll. Filip var helt överlycklig! Han sken som en sol när han pratade om eller bara tänkte på sin brorson! Man kunde nästan tro att han hade blivit pappa själv. Så nu är han "Farbror Filip" med hela klassen :)

Det här känns ju lite tunt för ett blogginlägg (speciellt som jag brukar skriva romaner) men just nu kan jag inte komma på så mycket mer som är värt att skriva, eller värt att läsa heller för den delen. Jag är lite orolig för gympan imorn. Vi ska ha fys-träning, och jag funderar på hur lång tid det kommer ta innan jag känner av astman. Men det finns ju medicin i gympasalen och jag har en tid hos skolläkaren 10:e februari. Vilket i och för sig är om två veckor, men ändå.

Jag hade hoppats på att träffa Johnny imorgon, men han har öppet hus på sin skola. Det innebär att när vi ses på fredag har vi inte setts på tretton dagar. Vi är båda medvetna om hur knäppt det är. Men man ska se det från den ljusa sidan: då kommer det vara grymt kul att ses. En lite halvhjärtad ljus sida, men den finns! Typ. :)

Bless// Johanna

Kommentarer
Postat av: Malin

Sv: Ja, det har jag! Och fint är det! :)

2010-01-28 @ 17:51:24
URL: http://fliegen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0