Börja om.

Gott nytt år människor! Nytt år och nytt decennium, det känns bra! Det känns lite extra bra när jag tänker på hur jag fick starta det nya året på nyårsfestivalen Unite i Västerås. Vi hade så sjukt otroligt obeskrivligt kul! Från den 29:e till den 1:a var jag, Sara och Viktor i Västerås pingstkyrka och mer eller mindre röjde. Det var grymt mycket gamla och nya kompisar där. Jag hörde någonstans att vi var 250 personer där. Vi träffade våra kompisar från Eskilstuna och massa folk från Hampeveckan i somras. Överallt var det folk som man kände eller kände igen. Dagarna fylldes av tokbra möten, lovsång, kompisar, flum och en iskall gympasal som vi sov i. Som tur var hade både jag och Sara varma sovsäckar på dubbelsängsluftmadrassen som vi delade. På nyårskvällen fick jag och Sara dansa på Lilla Scenen! Det var jättekul och filmen finns på Facebook :) Klockan elva på nyårskvällen började nyårspartyt med spex och dans i kyrksalen, fyrverkerier och party! Jag dansade en stund runt klockan ett efter att jag hade fått vila fötterna en stund. Man får så grymt ont av klackar! Vilan bestod av att jag, Sara, Sara T och tre ledare låg i en hög i en tvåmannasoffa! Oj vad vi skrattade! Jag tror att vi somnade runt tjugo över tre men sedan var vi tvungna att gå upp vid tjugo över åtta för att packa. Vi klarade i alla fall av att vara vakna hela avslutningsmötet på två timmar :)

Jag var hyfsat trött när jag kom hem. Jag tror att jag sov tolv timmar i natt och kunde nog sovit mer om inte pappa hade väckt mig vid kvart över elva. Fast jag är ändå ganska glad att han gjorde det. Det var nämligen helt fantastiskt fint utomhus med massa snö och sol, så jag gick ut och fotade. Jag tog äntligen de där vinterbilderna som jag har velat ta! Efter en timmes fotenad gick jag hem och fikade.

Just nu sitter jag och lyssnar på musik och tar det lugnt. Johnny kommer förhoppningsvis förbi senare idag. Jag saknar honom.

Hoppas att ditt 2010 blir ett grymt bra år! Nyår är en perfekt tid att börja om med allt. Att få bestämma sig, genomföra och komma ut på andra sidan.

Bless// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0