Seven days away, I think I thought I heard you say, "Where I want to be is with you, my sweet mystery".




Den här veckan har varit smått galen. Jag har åkt sammanlagt tio timmar i buss för att repa (måndag) och ha konsert (torsdag) i Gävle. Det var väldigt kul, men en så stor grej får ju konsekvenser. I tisdags var jag så trött att jag mådde illa och blev tvungen att åka hem, i onsdags behövde jag sova och gick därför inte på träningen och i fredags var jag, min lillasyster och vår kompis Sara här hemma och tittade på film istället för att vara i kyrkan. Jag var helt enkelt för trött.

Efter allt detta borde jag kanske ha sovit mer än fem timmar i natt. Men jag, Gustav och Gordon sov över hos Filip och då är det svårt att sova. Vi plus Agnes hade jobbat på Filips föräldrars fest för deras vänner och vänners vänner, och festen slutade klockan 01. Agnes åkte visserligen hem vid midnatt, men vi andra var kvar och höll ordning på borden, diskade och plockade tomflaskor tills det slutade. Sedan åkte vi hem till Filip, åt lite och låg i våra sängar och pratade till halv fem på morgonen. Kanske inte det smartaste, men det var så mysigt att det var värt det :)

Imorgon ska vi repa i Globen inför luciakonserterna på söndag! Det ska bli jättekul.
Bless// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0