My heart's in a mess.

Så var man klar med matte C! Det stora nationella provet som har hängt över oss som ett litet moln sedan oktober är nu borta. Och det gick jättebra! Visserligen var en av mina motiveringar lite luddig (i stil med "och eftersom den linjen går där så kan det inte gå någon annan linje där och då blir a<0"), men resten kändes riktigt bra! Två och en halv timme tog det, så det var rätt skönt att vi hade hela fyra timmar på oss. Man kunde ta det lugnt, fundera ordentligt, äta lite och slappna av.

Efter provet åt jag lunch med min kompis Tone. Jag hade tänkt åka hem eftersom det kändes lite ledsamt att sitta ensam i matsalen och äta lunch, men när jag skulle gå var Tone precis färdig. Så då åt vi tillsammans :) Sedan gick jag och köpte ett par små julklappar och åkte sedan hem. Nu ska jag skriva en engelskuppsats och dricka te.

Bless// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0