Let your memories grow stronger and stronger, until they're before your eyes.


Jag tror att sjukdomen börjar infiltrera mina tankar också. Förutom hosta, snuva, feber, allmän dåsighet, oförmåga att sitta upp under längre tid, hög puls och darriga händer börjar jag tänka. Just nu kan jag inte föreställa mig hur jag ska kunna bli frisk. Jag tror inte att jag någonsin har varit så här sjuk.

Imorgon kväll blir det en skojig kombination av mediciner. Morfin, astmamedicin och Alvedon. Men det är julfest och jag saknar alla så mycket att jag inte kan stanna hemma.

Nationella provet i matte C på måndag blir spännande. Jag är mest rädd att jag kommer störa alla andra med hostningarna.

Ursäkta stämningen på inlägget, men en blogg är till för att spegla själen, eller hur?
Bless// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0