Smiling for hours at anything.

Idag var en blöt dag. Jag, min lillasyster och våra två kompisar Elin och Emelie (syskon) åkte till Gröna Lund! Varje år runt min lillasysters födelsedag går vi fyra och våra föräldrar på Grönan och åker hela dagen. I dag var det regnigt, så våra föräldrar bestämde att de skulle komma in senare på eftermiddagen/kvällen och låta oss åka in när det öppnade. Men eftersom det regnade var det inga köer till någonting! Vi kunde gå mellan alla stora attraktioner utan att stå i kö mer än tre minuter! Det gjorde däremot att vi blev relativt yra efter ett tag. Så vi åkte därifrån redan vid halv sex, istället för tio som vi hade tänkte från början. Vi hade jätteroligt! Efter Grönan åkte vi hem till Elin och Emelie och spelade spel och lyssnade på musik. Mycket mycket mysigt :)

Annars händer det inte så mycket. Igår var jag ute och promenerade med min kompis Viktor. Vi hade jättekul när vi satt i en busskur och "bräkte" åt får på andra sidan vägen, och fåren svarade! Det var skumt men kul. På kvällen åkte jag till min pojkvän och hängde med honom och hans bästa kompis :) Jag klarade till och med att cykla hem klockan halv tolv. Fast helt behagligt var det inte.

Imorgon ska jag in till stan och träffa en kompis som jag inte har sett på ett litet tag. Det ska bli kul!
Bless// Johanna



Det här är en låt att bli kär till. Eller i.

Kommentarer
Postat av: Elin

Det var en mysig dag! Riktigt bra låt förresten :D

2010-08-06 @ 13:15:32
URL: http://elinmagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0