This is the air I breathe

Jag sitter här och funderar på om jag ska lägga upp den bästa bild jag tagit hittills på bloggen... Lite tveksam faktiskt, något så bra vill man liksom behålla för sig själv. Jag kanske ska ladda in den på datorn först, innan jag bestämmer mig.

Den här veckan har varit väldigt intensiv. I måndags gjorde jag i princip alla mina läxor för veckan och övningskörde lite. I tisdags var mina kusiner Sanna och Mimmi här på fika på kvällen. Det var så sjukt mysigt! Vi och min lillasyster satt i tre timmar vid köksbordet och pladdrade! Igår var jag först dansledare i kyrkan, åkte hem och åt middag och joggade sedan en kilometer till en gympahall. Där träffade jag Pontus och några andra gympatränare i den föreningen. De har tränar-träningar på onsdagar, när de mest flyger runt på trampetter och trampoliner och bara voltar och har sig. Där fick jag vara med och träna! Jag lärde mig att göra frivolt! Det var något av det roligaste jag har gjort! Dit ska jag definitivt nästa onsdag också.

Men det har varit ganska fullbokat på kvällarna. Nu ikväll har jag pluggat samhällskunskap till provet imorgon och valt ut lite lovsånger som jag ska sjunga i kyrkan imorn kväll! Egentligen skulle Mimmi och vår kompis Sofia lett lovsången, men de kunde inte så jag ska göra det istället. Jag hoppas verkligen att det blir bra, även om det viktigaste är att alla är med och sjunger.

Nu måste jag sova, det har blivit alldeles för sent de senaste kvällarna!
Bless// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0