Öhhh

Jag orkar inte. Är så sjukt trött att jag bara vill gå och lägga mig. Jag vet att bloggen heter "Joy in life" men just nu har jag en trött-och-gnäll-eftermiddag. Hemskt ledsen för det, men det blir ett kort gnällinlägg.

Dagen började faktiskt bra. Jag blev väckt klockan nio, åkte till kyrkan vid tio och övade med dansgruppen. De visade sedan upp dansen på barngudstjänsten. De var så sjukt duktiga! Runt tolv åkte jag hemåt.

Johnny åker idag på "träningsläger" en vecka med skolan. Vi hade pratat om att träffas kort innan han åkte och säga hejdå, men han trodde att det skulle sluta senare i kyrkan och hade därför sovit till tolv. När han ringde mig var det tio minuter tills att han skulle åka och då hade jag varit hemma ett tag. Så vi konstaterade att vi inte hann ses. Han kommer hem på lördag. Jag kommer sakna honom :(

Just nu sitter jag och lyssnar på Avril Lavigne på Spotify och funderar på om jag börjar bli sjuk. Jag känner mig sådär matt som inte kommer av för lite sömn utan av feber. Jag vill inte bli sjuk, men just nu känns det sjukt lockande att vara hemma och sova imorgon. Tyvärr är jag en sån där som inte kan vara hemma utan att vara sjuk. Mitt samvete klarar inte riktigt av det :)

Nu sover jag.
Bless// Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0