Radioguld

Just nu sitter jag och lyssnar på guldmatchen AIK-IFK Göteborg (fotboll, ifall någon har missat det) på sr.se! Det står 1-0 till IFK just nu, men AIK behöver bara oavgjort för att vinna allsvenskan. Jag älskar att lyssna på sport på radion. De pratar så otroligt fort! Man måste verkligen koncentrera sig för att höra vad som händer, annars blir det bara pladder. Lite svårt att skriva samtidigt, men det går.

Idag har jag inte gjort särskilt mycket. Jag klädde på mig och borstade tänderna så sent som klockan två, och gick sedan ut och tog en promenad på en timma. Jag kände att jag hade varit inomhus för länge, så jag gick en runda längs elljusspåret i skogen nära mammas hus. Det borde ha varit runt tre kilometer eftersom jag går en kilometer på ungefär tjugo minuter. Jätteskönt att komma ut lite på en annars mycket seg dag.

Imorgon börjar skolan igen efter lovet. Jag har en samhällskunskapsläxa till tisdag som jag borde göra senare ikväll.

Just nu är AIK svenska mästare efter kvittering i den andra halvleken. Heja heja!
Bless// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0