Karusellhuvud

Det är nästan lite deprimerande att vara hemma från skolan. Speciellt när man måste börja tända lampor mitt på dagen. Idag har febern gått ner, men jag är istället yr. Som vanligt. Det här är tredje gånger den här terminen som jag har fått feber på kvällen och varit yr dagen efter. Farmor tyckte att jag snart borde kolla om det är något speciellt som gör att jag blir så här. Själv tror jag att det kommer gå över av sig självt så småningom. Tills dess får jag väl ligga här i sängen lite då och då och titta ut på den grå himlen. Men idag kommer jag faktiskt inte göra det hela dagen! Johnny är ledig på tisdagar, så han skulle titta förbi någon gång idag :)

Just nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik. Det finns inte så mycket annat att göra när man känner sig som en karusell av att stå och gå.
Bless// Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0