Jag saknar solen

Jag är hemma från skolan idag. Jag tror att jag har lite lite feber kvar, men framför allt är jag trött och lite snurrig när jag ställer mig upp. Så jag sitter i soffan med datorn istället. Idag skulle jag ha två presentationer och en viktig läxinlämning i skolan. Istället har jag tittat på "101 dalmatiner" och spelat poker på Facebook. Jag vet inte varför, men det finns många sjukt jobbiga killar/män där. Idag var det en 44-årig italienare som stötte på mig!! Urk! Jag tyckte att han såg ganska medelålders ut på bilden, så jag frågade hur gammal han var. Han svarade "44. and you?". Jag skrev "16" och bytte bord. Han skulle kunna vara min pappa...

Resten av dagen ska jag leta julklappar och kanske titta på en film till. Jag har fortfarande inte sett "The Dark Knight", hela "Twilight" eller "Once", så det blir nog någon av dem.
Bless// Johanna



Jag längtar till solen, värmen och sommaren :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0