Jag kan nästan redan känna smärtan i fötterna...

Idag är jag LYCKLIG!!! Jag har äntligen köpt mina helt fantastiskt fina balskor!! Tänkte lägga upp bilder imorgon. De är helt underbara, krämvita 9cm höga sandaletter som jag ska ha till min hallonröda klänning! Jag kommer säkert få jätteont på balen, men jag ska gå in dem tills dess. Nu ikväll har jag gått runt lite i huset med dem och försökt klara mig utan att ramla. Det var lite läskigt att gå nerför trappan, men annars gick det bra! Jag är helt kär i dem :)

Idag har jag jobbat mycket på mitt designprojekt i bild. Min fåtölj är äntligen färdig!! Den blev riktigt fin, även om man nog kan se att den är hemgjord. Jag jobbade snabbt på bildlektionen och stannade kvar i två och en halv timma efter skolan för att bli färdig. Det var en del folk från andra klasser i bildsalen också så vi fick en ganska mysig stämning när alla satt och pillade med sina projekt. En del saker blir väldigt fantasifulla. Två tjejer i en annan nia stod till exempel och målade en julgransstam vit. Grenarna var avklippta, och jag tror att det skulle bli ett "tidsträd" med bilder från olika tidsepoker i musiken. Förstod inte riktigt, men det blir säkert jättefint. På onsdag är det vernissage för hela skolan, och då ska vi stå och visa upp våra projekt. Det ska bli kul!

Jag hade även utegympa idag. Jag var rädd att det skulle bli jättejobbigt med allergin, men det var inte så farligt. Det regnade i natt och i morse så luften var ganska ren. Vi körde lite konditionsträning och sedan freesbee (stavas det så?). Jobbigt, men kul.

Imorgon ska jag dansa och ha nationellt prov i engelska. Som tur var inte samtidigt... Jag måste även skriva en analys i geografi till på onsdag. Typiskt!
Bless// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0