Haha!

Här är en kul grej som jag hittade på en blogg som jag läser ofta: iseedee.blogg.se. Det är en liten utmaning som man kan försöka sig på!

REGLER: Det här är svårare än du tror! Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dem. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Lycka till!


Vad heter du? Johanna
Ett ord på fyra bokstäver? Jour
Flicknamn? Josefine
Pojknamn? Jens
Yrke? Jurist
Färg? Jord(brun)
Klädesplagg? Jeans
Mat? Jordnötter
Sak i badrummet? Jolt (jag lovar att min Jolt-beroende kompis har det!!!)
Plats/stad? Jamaica
En orsak att vara sen? Jobbat övertid
Något man skriker?  Jippie!
Film? Jurassic Parc
Något man dricker? Jordgubbssaft
Band? Jonas Brothers :)
Djur? Jordekorre
Gatunamn? Junivägen
Bilmärke? Jaguar (eller Jensen)
Sång? Jul, jul, strålande jul
Aktivitet med mer än en deltagare? Jobbmöte (kul aktivitet... :P)

Jag utmanar: Malin (fliegen.blogg.se), Elin (modisten.blogg.se), Elsa (fashionispassion.blogg.se), Lovisa (lollo2727.blogspot.com) och alla andra som skulle tycka att det här var kul :)

Bless// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0