Flexibelt

Jag älskar min sackosäck! Sitter just nu i den, och jag tycker så mycket om att man kan sitta precis hur man vill. Jag satt med benen utsträckta, fick lite ont och kunde enkelt vrida dem och hela sackosäcken formade sig efter den nya ställningen! Love love love! Det enda jobbiga är att man inte kommer ur den när man väl satt sig...

Idag har varit en rätt skön dag, bortsett från att jag har hostat en del. Jag sjöng inte något på musiken och var inte med på gympan men kunde annars fullfölja dagen. På musiken satt jag och lyssnade, och på gympan tog jag en promenad med mina kompisar Fabian, Anton och Daniel. Killarna skulle inte heller vara med på sin gympa, så vi promenerade runt i Vasastan och satte oss till slut i Vasaparken i solen. Det var jättemysigt! Visserligen passade två av dom på att snusa lite och ta nån cigg, men det störde mig faktiskt inte så mycket. En var gullig nog att flytta sig så långt bort från mig som möjligt när vi satt på en bänk och han skulle röka. Det var faktiskt snällt :) Han visste att jag verkligen tycker att det är onödigt att hålla på med sånt, och att jag inte ville få någon rök på mig. När det var en kvart kvar av lektionen gick vi tillbaka till skolan och satt i cafét en stund. Killarna spelade gitarr och jag snackade lite med dem. Det var verkligen sjukt skönt att komma ut i solen, och det blev ganska varmt en liten stund. Jag älskar sol!!!!

Min kompis Pellan fyllde år idag! Grattis grattis gulle!!!!! Hon blev sjungen för på franskan och i matsalen, och jag och Marre köpte en Plopp-kaka till henne i present när vi åkte hem. Grattis!!!! :)

Imorgon ska jag nog inte dansa. Jag vill verkligen, eftersom jag inte var där förra veckan men jag vet inte om jag är i form för det. Om jag inte kunde vara med på den relativt lugna gympan borde jag nog inte gå på den mycket ansträngande breakdancen. Typiskt! Nu vill jag bli frisk!
Bless// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0