Drömmer om änglar

Jag hatar att ha elektriskt hår! Det är det värsta som finns, när håret liksom klistrar fast i ansiktet eller står ut som en fontän. En sak jag däremot inte varit med om tidigare är elektriska tröjor! Jag fick idag en försenad födelsedagspresent: en t-shirt från www.shirtstore.net. Den är elektrisk! Jag har på mig den just nu, och den sugs liksom in mot magen, ryggen och undersidan av överarmarna. Jag tror att det beror på att den levererades med posten i en plastförpackning som den antagligen gnidits mot en hel del. Tröjan är däremot sjukt snygg:

 


Idag har jag varit ute i solen en del. I morse funderade jag på ifall jag skulle ta med mig mina solglasögon eftersom det var soligt, men bestämde mig för att inte göra det. Några av mina kompisar hade med sig solglasögon, och det var nog rätt skönt när vi satt ute på skolgården i 40 minuter på förmiddagen! Vi hade nationellt prov i franska (hörförståelse) andra lektionen, och precis när vi hade kommit ut från klassrummet ringde brandlarmet. Vi tog oss ut på skolgården allihopa, där vi fick veta att det var falskt alarm för att få ut alla elever på gården. I ett av trapphusens fönster stod en lärare med systemkamera och tog kort på oss allihopa när vi vinkade från gården. Detta foto ska skickas ut till alla de körer världen över som kommer till skolans 70-årsfirande i vår. Efter fotot kom jag och mina kompisar på att vi hade 45 minuters rast, så vi satte oss vid väggen på skolgården och solade. Det måste ha varit runt +7 grader, men det var vindstilla vid väggen och solen sken hela tiden. Det var jätteskönt att få lite värme på sig! Efter lunch satt vi där en stund igen, och då fick jag massage samtidigt av Fabian!! Underbart!

Annars har jag arbetat på mitt designprojekt igen. Snart snart är jag färdig med stoppningen. Jag trodde verkligen att jag var klar med den, men kom på att jag behövde lite stoppning för nacken också. Jag vet inte när jag ska hinna göra överdraget egentligen... Nåja, det löser sig :) Min slöjdlärare sa att vi någon slöjdlektion kan få sitta en timma extra ifall vi behöver. Det kommer jag göra!

Just nu lyssnar jag på låten "Pieces" av Red. Sök på den på Youtube eller Myspace, så sjuuuukt bra!!!!!!! Lyssna här!
Jag ska läsa lite bloggar nu och sedan kanske brodera lite.
Bless// Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0