Om du vill följa med mig...

... får du jobba riktigt hårt den här sommaren! Här är min sommarplanering:

20/6 - 27/6  -  Barcelona med mamma och min lillasyster!

29/6 - 5/7  -  Hampeveckan, kristet läger med 350 kristna ungdomar från hela Sverige!

7/7, 8/7, 12/7, 13/7  -  Golfkurs med pappa, pappas jobbarkompis Kurt-Henrik (förlåt, men jag skrattar) och Kurt-Henriks sjuttonårige son (måhända heter han Bengt-Gunnar, haha)

15/7 - 19/7  -  London med hela familjen!

27/7 - 1/8  -  Fjällen med pappa, lillsyrran, farmor och farfar!

10/8 - 14/8  -  Min lillasyster åker på läger, jag och pappa kommer spela en hel del golf under denna tid med Kurt-Henrik och hans son (fnissar fortfarande, men de är säkert jättetrevliga)

Sedan antar jag att skolan börjar veckan efter att lillsyrrans läger är slut. Jag kommer ha väldigt kul i sommar, tror jag. Jag ska klämma in att umgås med en hel del kompisar i detta också, men det blir bara roligt! Numera har jag dessutom en speciell kompis som jag ska umgås lite extra mycket med... ;)

Bless// Johanna

Kommentarer
Postat av: puss från en kristen kompis ;) <3

har din så kallade "speciella kompis" tillfredsställt dig riktigt ordentligt än?

2009-07-21 @ 22:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0