På tal om drömmar

Jag läste just igenom vad jag skrev igår, och kom på att jag gjorde en liten förutsägelse då. Jag trodde att jag skulle drömma om min klass under natten och nu har jag ju svaret: JA! Jag drömde om min underbara klass, att vi skulle åka på klassresa. Jag, mamma, en kompis som heter Anna och hennes föräldrar promenerade över några kullar till flygplatsen som vi skulle åka ifrån, men när vi kom dit var det tomt. Vi var oroliga att de andra som var sena inte skulle hinna med flyget, och de kom precis när planet lyfte. Vi var inte på det där flygplanet, och kunde inte få pengarna tillbaka för biljetterna. Jag grät lite och min kompis Fabian kom och tröstade mig. Sedan försvann klassen och jag drömde något om att jag, pappa och min lillasyster reste till Frankrike.

Tänk att jag känner mig själv så bra att jag kan förutse vad jag ska drömma om :) Kanske ska bli spågumma...
Bless// Johanna

Kommentarer
Postat av: Dragana

Drömmar är ju bara dina tankar, fast lite mer konstiga. Heheh! :P



(Svar: Tack så mycket för den fina komplimangen!)

2009-01-10 @ 02:15:17
URL: http://iseedee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0