Kurr!

Jag sitter just nu på min mammas jobb och känner att magen kurrar. Jag tyckte att jag åt ganska mycket av lunchen, kryddade färsbiffar med oskalad potatis, men är ändå lite hungrig nu. Men jag och mamma ska strax gå och äta på stan. Vi ska på öppet hus till Kungsholmens gymnasium och Norra Real så jag gick till hennes jobb efter skolan. Hon hade tagit med sig den bärbara dator som vi brukar använda hemma hos henne och var så snäll att hon plockade upp den till mig medans hon jobbar färdigt. Nu när jag sitter och skriver ser det nästan ut som att jag också jobbar här!!! :) Fy sjuttsingen! Det är ganska kul att studera folk i smyg här, för alla ser så otroligt koncentrerade ut :)

Jag ska skriva mer när jag kommer hem ikväll, alternativt imorgon. Det beror på hur dags jag kommer hem.
Bless// Johanna (kontorsråttan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0