Äntligen #2!!

Idag har jag till slut kommit iväg till frisören! Så sjukt skönt att få det gjort! Jag har verkligen behövt klippa mig senaste veckorna, och idag lyckades jag. Nu är håret 5cm kortare, mer uppklippt och luggen hänger inte över ena ögat :) Jag var på Hair Solution på Drottninggatan, ett riktigt bra och prisvärt ställe. Kommer inte ihåg vad frisören hette men hon var jätteduktig och väldigt trevlig. Jag tycker att det är ganska intressant att gå till frisören, av andra skäl än själva klippningen. Det är så roligt att småprata med frisören och inse att man inte pratar om något alls! Jag och min frisör nämnde min skola, gymnasieval och vad vi gjort på jul och nyår. Djupare än så är det liksom inte meningen att man ska gå. Det är inget jag vill ändra på, men tycker fortfarande att det är kul att prata om absolut ingenting :)

Jag har även varit i kyrkan idag. Det var ett tag sedan jag var på en söndagsgudstjänst, så jag och lillasyrran följde med pappa. Han spelade bas till lovsångsteamet, lillsyrran hjälpte till i söndagsskolan och jag satt och lyssnade på mötet. Det var rätt skönt att komma dit, eftersom jag flera veckor innan jul kände att jag borde gå men aldrig kom iväg. Jag går nästan bara till kyrkan på fredagskvällarna på ungdomsmöten, men det var roligt att vara med idag. Jag träffade lite folk som jag kände, men satt ensam under mötet.

Imorgon börjar en ny vecka. Jag kom just på att jag har två sidor att räkna i min mattebok till på onsdag, men glömde den i skolan över helgen. Så det blir till att jobba imorgon istället. På onsdag börjar dessutom dansen i kyrkan igen! Det ska bli jätteroligt, speciellt som vi ska ha prova-på-gång för ungdomar som vill testa att dansa. Då kommer två av mina killkompisar och ska dansa! Det kommer bli kul :) Jag tror faktiskt att de kan vara rätt duktiga, beror lite på hur mycket de vågar dansa ut och vilken dans vi gör. Vi får väl se :)

Nu sitter jag och lyssnar på radio. Har precis flyttat till mamma, och vi ska nog fika snart.
Bless// Johanna


Kommentarer
Postat av: Elsa

Låter som en toppensöndag!

Det ska bli kul att se din nya frisyr imorrn :)

2009-01-11 @ 20:45:24
URL: http://fashionispassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0