Opera!

Om ungefär en kvart ska jag åka hemifrån. Jag ska nämligen på opera ikväll!!! Min klasskompis Elsa är med i barnkören i operan "Batsheba" på Operan i Stockholm, och hon skulle egentligen inte sjunga ikväll. Hon hade köpt en biljett för att gå och se hela föreställningen själv, men nu ska hon vara med så hon undrade om det var någon i klassen som ville gå och titta ikväll. Jag ville och jag fick för pappa, så nu ska jag iväg och vara kulturell! Det ska bli sjukt kul! Har inte vart på opera sedan jag var nio år och på barnopera med mamma. Sitter på första parkett, minsann! Den slutar klockan tio, så jag kommer typ vara hemma vid kvart i elva :)

Bless// Johanna

Kommentarer
Postat av: elin

ååh vad kul! surt att inte jag kunde gå :(

2009-02-19 @ 17:37:02
URL: http://modisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0