Världen snurrar alltjämt



Den här headern gjorde jag till min lillasyster häromdagen. Hon hade önskat att jag skulle göra en header till hennes blogg medan hon är på läger. Vad tycks?

Idag har jag gått på en handledarkurs för att få börja övningsköra!! Kursen var tre timmar lång, och mamma sa efter en timma att hon under den tiden hade funderat ut 1000 sätt att straffa mig för att hon var tvungen att sitta där. Men efter det blev det intressantare, och nu har hon lärt sig hur man egentligen ska köra i en rondell :) Man lär så länge man lever! Nu ska vi bara skicka in en del papper och avgifter och jag ska göra ett syntest, sedan får jag börja övningsköra! Jag är totalt livrädd!!! När läraren gjorde upp en lista på 10 punkter man ska göra rätt på när man svänger i en korsning blev jag smått panikslagen. Men nu har pappa i alla fall förklarat hur kopplingen fungerar och hur jag ska göra första gången jag kör bil. Tryggt? Inte det minsta!

Imorgon ska jag till min farmor och farfar på lunch. Jag har lovat att ta med datorn och visa massor av bilder :) Sedan ska jag spela golf igen.
Bless// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0