Höstlov!!!

Imorgon börjar höstlovet på riktigt! Det ska bli grymt skönt! Jag ska verkligen ta det lugnt, och bästa stället att göra det på är i Motala hos mormor och morfar. Jag och lillsyrran ska åka buss fyra timmar imorgon förmiddag till Motala och åka hem på torsdag. Vi kommer vara där med vår kusin Mimmi. Det ska verkligen bli jättekul!

Idag fick jag och Marre åka pendeltåg hem från övernattningen med all vår packning! Det blev lite trångt men gick bra. En sjukt kul grej var att jag träffade min kompis Malin på tåget! Vi har inte hörts av på ett tag, och jag hade tänkt kontakta henne under lovet, men så träffades vi nu istället! Det var jättekul och vi pratade på. Eventuellt ska jag träffa henne någon dag, vi får se :)

Men som sagt drar jag iväg, så jag kommer inte blogga förrän på fredag. Det är lite synd, för nu har jag kommit in i en bloggperiod där jag skriver mer än jag brukar. Hoppas jag har kvar detta när jag kommer hem :)

För övrigt sitter jag just nu med ena foten på skrivbordet, precis framför tangentbordet :) Vet inte riktigt varför, men det var skönt :) Haha, jag är nog lite för mycket gymnast/dansare!

Bless// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0