Snart, snart...

...ska jag och mamma på bio! Vi ska se "27 dresses" med Katharine Heigl som tydligen spelar i antingen Grey's Anatomy eller Heroes, har glömt. Den börjar 18.20, skumt nog. Det fanns inga tider mitt på dagen, så vi valde mellan 16.00 och 18.20. Nu när vi ska på den sena har vi hunnit äta middag innan. Jag tror att den filmen är jättebra. Den känns bra, om ni förstår vad jag menar.

Skumt egentligen, när jag tänker efter, att jag omnämner de som läser detta med ordet "ni". "Du" vore ju mindre missvisande om hur stor min publik egentligen är. Jag vet en, två, tre, fyra (eftersom Sofie skrev ett inlägg måste hon ju ha läst lite), kanske fem personer som har sagt att de tittar in då och då (har en riktigt trogen läsare, han brukar kommentera på msn vad jag la ut tio minuter tidigare, annars i skolan dagen efter). Dessa siffror stämmer ganska bra eftersom min statistik ligger kring fyra unika läsare per dag. Trevligt. Jag tror i och för sig att jag mest skriver för mig själv. Min lilla dagbok som är total o-hemlig. Tänk om någon kines eller amerikan hitta hit!!! :) Det skulle vara så grymt kul! Höll på att skriva att det är tur att ingen vet vad jag tänker men jag kom på att det finns runt fyra personer som vet :) [Slut på flumstund]

Jag och mamma har idag varit och handlat (surprise). Vi har köpt konfirmationskläder till mig. Det smäller ju nästa söndag! Det är lite trist ändå att vi inte ska ha dessa tisdagsträffar mer. I mitten av året skulle jag aldrig trott att jag skulle känna så här. Då var konfan en enda stor röra (ursäkta, Sara :)). Men på lägret förra helgen hade vi något annat. Jag kände en form av gemenskap och jag tror att folk släppte lite på sina skal de hade byggt upp under året. Tyvärr var de gamla vanorna tillbaka i tisdags. Allra sista gången på tisdag, jag laddar.

DVD:n har krånglat idag igen, men vi kunde se på film igår. Nu ska vi köpa ännu en scartsladd och se om vi fixar tekniken.

Bless// Johanna

Kommentarer
Postat av: Sofie

27 dresses är en av årets roligaste filmer, hittils! Älskar den! Speciellt den svenska skådespelerskan, Malin Åkerman. Hon verkar så down-to-earth!

/s

2008-05-03 @ 17:01:08
URL: http://sofie1994.blogg.se
Postat av: Sofie

Svar: Haha, där har du en poäng! ;)

/s

2008-05-04 @ 11:07:41
URL: http://sofie1994.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0