Usch

Usch vad det är trist att vara nästan sjuk! Det var jag idag. Jag frös hela hemkunskapslektionen och var varm och hade huvudvärk hela eftermiddagen. Därför var jag inte på dansen, vilket var grymt trist. När jag kom hem gick jag direkt och la mig och vilade i en halvtimma. Sedan åt jag mellis och gick och la mig i sängen igen med fysikboken. Imorgon är provet, och jag kände att jag behövde plugga. Det var bra att jag låg ner större delen av kvällen, för nu känner jag mig mycket bättre! Imorgon är jag förhoppningsvis helt frisk, för första lektionen är gymnastik och då har jag mitt styrkepass med tjejerna i klassen! Det ska bli så grymt kul! Idag hade tre personer sitt motionsprogram, och de gjorde det jättebra.

Jag har börjat på ett litet projekt. Jag och så många som möjligt ska sticka ett lapptäcke som vi ska sälja med klassen när vi har loppis i vår. Jag har tänkt att man stickar rutor om 30x30 maskor i valfritt garn och lämnar in till mig. När jag har tillräckligt många syr jag ihop dem till en filt eller vad det nu blir. Jag blev idag färdig med den allra första rutan! Om någon vill hjälpa till är det mycket uppskattat. Lämna en kommentar och meddela i sådana fall!

Nu ska jag sova.
Bless// Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0