Jippie!!

Äntligen har jag fått min KAMERA!!! Jag är glad!! :) Min alldeles egna Nikon D60 med ett 18-55mm objektiv! Jag fick den igår när jag, pappa och lillasyrran var inne i stan. Jag har tagit en del bilder och börjar bli bekant med den nu. Hittills har jag sparat bilder på mig, min lillasyrra, pappa, mina fötter och en klase körsbär. De där körsbären blev faktiskt riktigt bra för bilden känns proffsig. Kanske lägger upp den senare. Igår sprang jag runt i trädgården och tog kort på typ allt :) Jag hoppas att jag får några bra bilder i sommar, kanske på Blidö (dit jag, mamma och lillsyrran ska på tisdag) eller från kyrkans sommarläger. Jag längtar till lägret!

Nu ska jag nog måla naglarna. Blodrött, haha!
Bless// Johanna

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh jag måste se kameran nångång! :D Den verkar så cool :D

2008-07-20 @ 22:58:03
URL: http://fliegen.blogg.se/
Postat av: saski

Shit. jag vill också ha en! :P

2008-08-17 @ 18:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0