Dumpad...

Idag har jag blivit singel igen :(. Jag och min pojkvän har varit ihop i åtta månader och haft det jättebra hela tiden. Att han gjorde slut kom som en riktig överraskning! Så sent som i fredags var han jättegosig och kysste mig hur mycket som helst, och idag sa han att han har varit osäker ett tag på om han var kär i mig... Det har verkligen inte märkts. Men han får göra som han vill. Jag är ledsen, för vi har haft en väldigt fin tid, men jag gråter inte. Vet inte varför, men det kommer inga tårar. Däremot känns det liksom tomt inuti.

Nåja, det går väl över.
Bless// en lite nedstämd Johanna

Kommentarer
Postat av: elin

darling. du hittar en ny, bättre, längre, finare. önskar jag kunde göra nåt för dig.

2008-01-20 @ 16:41:11
URL: http://modisten.blogg.se
Postat av: Johanna

Tack!! Det betyder grymt mycke för mej!

2008-01-21 @ 20:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0